.
АДВОКАТ КЛУБ
galactic.org.ua
ПРАВА ЧЕЛОВЕКА
.




 

.

20.04.2010
О внесении изменений в некоторые законодательные акты Украины
-----------
Про внесення змін до деяких законодавчих актів України


Граждане, обратите внимание


1 мая 2010 Галактический колледж получил письмо

Меня зовут Александр, я представляю эзотерический магазин из Одессы и его директора Юрия Павловича.
Мы собираем людей желающих опротестовать данный законопроект и не допустить его принятие. Мы хотим организовать пресс-конференцию и сбор подписей, т.к. данный законопроект нарушает права свободы слова и ограничивают доступ людей к информации. Это если брать незначительные изменения которые последуют за этим законопроектом. О значительных и говорить как-то не хочется.

В общем - наш e-mail :zavala@yandex.ru
тел:(одесса)760-19-38

Если мы ничего не сделаем- то сделают нас... Обязательно свяжитесь с нами и если возможно - подключите свои связи и контакты.

Благодарим за внимание.
С уважением -администрация маг.медиум - директор: Ю.П.Завала, администратор: Александр
 

   
   

 


Стаття 5.
...
недопущення пропаганди в електронних та інших засобах масової інформації культу насильства, жорстокості, поширення порнографії, діяльності екстрасенсів, знахарів, ворожок, хіромантів, послуг з передрікання майбутнього (долі).»

частина 3, статті 181, викласти в такій редакції:

Діяльність екстрасенсів, знахарів, ворожок, хіромантів, надання послуг з передрікання майбутнього (долі), поширення інформації, розповсюдження матеріалів, проведення масових заходів за участю екстрасенсів, знахарів, ворожок, хіромантів, та заходів з надання послуг з передрікання майбутнього (долі).
тягне за собою накладення штрафу від ста до ста п’ятидесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Повторне порушення частини третьої даної статті тягне за собою накладення штрафу від ста пятидесяти до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Стаття 8. Загальні вимоги до реклами
1. У рекламі забороняється:
...розповсюджувати рекламу (включаючи анонси кіно- і телефільмів), яка містить елементи жорстокості, насильства, порнографії, цинізму, приниження людської честі та гідності. Анонси фільмів, які мають обмеження щодо глядацької аудиторії, розміщуються лише у час, відведений для показу таких фільмів;
рекламувати послуги і діяльність екстрасенсів, знахарів, ворожок, хіромантів, та послуг з передрікання майбутнього (долі), в тому числі рекламувати фільми, телепередачі, масові заходи та індивідуальні консультації за участю екстрасенсів, знахарів, ворожок, хіромантів, та послуги з передрікання майбутнього (долі).


Стаття 3. Неприпустимість зловживання свободою діяльності друкованих засобів масової інформації

...пропаганди війни, насильства та жорстокості;
пропаганди діяльності екстрасенсів, знахарів, ворожок, хіромантів, послуг з передрікання майбутнього (долі);

розпалювання расової, національної, релігійної ворожнечі;

Порівняльна таблиця до Закону України

Про внесення змін до деяких законодавчих актів (щодо заборони діяльності екстрасенсів, знахарів, ворожок, хіромантів, та послуг з передрікання майбутнього (долі)

 
1. У Законі України “Про захист суспільної моралі” (N 1296-IV від 20 листопада 2003 року)

 

Чинна редакція

Редакція, що пропонується

Стаття 1. Визначення термінів

     У цьому  Законі  наведені  нижче  терміни вживаються в такому значенні:

     видовищний захід сексуального характеру - публічний  показ  у будь-якій  формі продукції сексуального характеру і (або) сценічні дії, метою яких є втілення сексуальних дій;

     державне регулювання і контроль обігу продукції, що негативно впливає на суспільну мораль,  - визначення законом і прийнятими на його основі  нормативно-правовими  актами  порядку  й  умов  обігу відповідної  продукції  та  контроль  за ним,  вироблення правових механізмів і встановлення прав  та  обов'язків  органів  державної влади,  органів  місцевого  самоврядування,  установ і організацій усіх форм власності по забезпеченню захисту суспільної моралі;

     дитяча  порнографія - зображення у будь-який спосіб дитини чи особи,   яка   виглядає   як   дитина,  задіяної  у  реальній  або змодельованій   відверто   сексуальній   поведінці,  або  будь-яке зображення  статевих органів дитини в сексуальних цілях; { Частину першу статті 1 доповнено новим абзацом згідно із Законом N 1819-VI ( 1819-17 ) від 20.01.2010 }

     обіг   продукції   сексуального   характеру   -  виготовлення (виробництво), зберігання, реклама, розповсюдження такої продукції у   будь-якій  формі,  вчинення  щодо  неї  будь-якого  правочину, ввезення,  вивезення  та  транзит через територію України, поштова пересилка продукції сексуального характеру; { Абзац п'ятий частини першої  статті  1  в  редакції  Закону  N  1819-VI ( 1819-17 ) від 20.01.2010 }

     порнографія - вульгарно-натуралістична,  цинічна, непристойна фіксація   статевих  актів,  самоцільна,  спеціальна  демонстрація геніталій,  антиетичних сцен статевого акту,  сексуальних збочень, зарисовок  з  натури,  які  не  відповідають  моральним критеріям, ображають честь і гідність людини, спонукаючи негідні інстинкти;

     продукція еротичного   характеру   -   будь-які   матеріальні об'єкти, предмети, друкована, аудіо-, відеопродукція, в тому числі реклама,  повідомлення та  матеріали,  продукція  засобів  масової інформації,  електронних  засобів  масової інформації,  що містять інформацію  еротичного   характеру,   має   за   мету   досягнення естетичного ефекту, зорієнтована на доросле населення і не збуджує в аудиторії нижчі інстинкти, не є образливою;

     продукція  порнографічного  характеру  - будь-які матеріальні об'єкти, предмети, друкована, аудіо-, відеопродукція, в тому числі реклама,  повідомлення та  матеріали,  продукція  засобів  масової інформації, електронних засобів масової інформації, змістом яких є детальне   зображення   анатомічних   чи   фізіологічних   деталей сексуальних   дій   чи   які  містять  інформацію  порнографічного характеру;

     продукція сексуального  характеру  -   будь-які   матеріальні об'єкти, предмети, друкована, аудіо-, відеопродукція, в тому числі реклама,  повідомлення та  матеріали,  продукція  засобів  масової інформації, електронних засобів масової інформації, призначені для задоволення сексуальних потреб людини;

     спеціалізований засіб   масової   інформації   -   періодичне друковане   видання,  радіо-,  теле-,  відеопрограми,  інша  форма розповсюдження масової інформації,  у тому  числі  на  електронних носіях,  матеріали  та  повідомлення якого у цілому і систематично висвітлюють питання сексу або використовують  сексуальну  тематику як провідну;

     спеціально визначене   місце   -   територія  чи  приміщення, відведене для  реклами,  розповсюдження  продукції  чи  проведення видовищних заходів сексуального характеру,  з пристойним зовнішнім оформленням,  максимально віддалене від місць масового відпочинку, освітніх закладів для неповнолітніх,  пам'яток історії й культури, сакральних і ритуальних об'єктів та військових частин;

     суспільна мораль - система етичних норм, правил поведінки, що склалися у суспільстві на основі традиційних духовних і культурних цінностей,  уявлень  про  добро,  честь,   гідність,   громадський обов'язок, совість, справедливість.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

     Інші поняття і терміни вживаються в цьому Законі в значеннях, визначених чинним законодавством України.

 

Стаття 5.

Основні напрями державного регулювання обігу                інформаційної продукції, що негативно впливає                на суспільну мораль

     Змістом державної  політики у сфері захисту суспільної моралі є створення необхідних  правових,  економічних  та  організаційних умов,  які  сприяють  реалізації  права  на інформаційний простір, вільний  від  матеріалів,   що   становлять   загрозу   фізичному, інтелектуальному, морально-психологічному стану населення.

     Основними напрямами      державного     регулювання     обігу інформаційної продукції, що впливає на суспільну мораль, є:

     формування єдиної комплексної  системи  забезпечення  захисту моральних  засад  і  утвердження  здорового  способу життя у сфері інформаційної діяльності, освіти та культури;

     недопущення пропаганди в електронних та інших засобах масової інформації культу насильства, жорстокості, поширення порнографії;

      впровадження експертної  оцінки  відео-,  аудіо-,  друкованої інформації  та  інформації  на  електронних  носіях,   розроблення механізмів  і  методик  віднесення  її  до такої,  що завдає шкоди суспільній моралі;

     підтримка національної культури,  мистецтва,  кінематографії, книговидання,   поліпшення   системи   пропаганди  кращих  зразків світової літератури, культури та мистецтва;

     заборона демонстрації неліцензійної аудіо-, відеопродукції на всіх національних телерадіокомпаніях;

     встановлення контролю   за  обігом  продукції,  що  становить загрозу суспільній моралі;

     приєднання до  міжнародних  договорів   з   питання   захисту суспільної моралі.

Стаття 1. Визначення термінів

     У цьому  Законі  наведені  нижче  терміни вживаються в такому значенні:

     видовищний захід сексуального характеру - публічний  показ  у будь-якій  формі продукції сексуального характеру і (або) сценічні дії, метою яких є втілення сексуальних дій;

     державне регулювання і контроль обігу продукції, що негативно впливає на суспільну мораль,  - визначення законом і прийнятими на його основі  нормативно-правовими  актами  порядку  й  умов  обігу відповідної  продукції  та  контроль  за ним,  вироблення правових механізмів і встановлення прав  та  обов'язків  органів  державної влади,  органів  місцевого  самоврядування,  установ і організацій усіх форм власності по забезпеченню захисту суспільної моралі;

     дитяча  порнографія - зображення у будь-який спосіб дитини чи особи,   яка   виглядає   як   дитина,  задіяної  у  реальній  або змодельованій   відверто   сексуальній   поведінці,  або  будь-яке зображення  статевих органів дитини в сексуальних цілях; { Частину першу статті 1 доповнено новим абзацом згідно із Законом N 1819-VI ( 1819-17 ) від 20.01.2010 }

     обіг   продукції   сексуального   характеру   -  виготовлення (виробництво), зберігання, реклама, розповсюдження такої продукції у   будь-якій  формі,  вчинення  щодо  неї  будь-якого  правочину, ввезення,  вивезення  та  транзит через територію України, поштова пересилка продукції сексуального характеру; { Абзац п'ятий частини першої  статті  1  в  редакції  Закону  N  1819-VI ( 1819-17 ) від 20.01.2010 }

     порнографія - вульгарно-натуралістична,  цинічна, непристойна фіксація   статевих  актів,  самоцільна,  спеціальна  демонстрація геніталій,  антиетичних сцен статевого акту,  сексуальних збочень, зарисовок  з  натури,  які  не  відповідають  моральним критеріям, ображають честь і гідність людини, спонукаючи негідні інстинкти;

     продукція еротичного   характеру   -   будь-які   матеріальні об'єкти, предмети, друкована, аудіо-, відеопродукція, в тому числі реклама,  повідомлення та  матеріали,  продукція  засобів  масової інформації,  електронних  засобів  масової інформації,  що містять інформацію  еротичного   характеру,   має   за   мету   досягнення естетичного ефекту, зорієнтована на доросле населення і не збуджує в аудиторії нижчі інстинкти, не є образливою;

     продукція  порнографічного  характеру  - будь-які матеріальні об'єкти, предмети, друкована, аудіо-, відеопродукція, в тому числі реклама,  повідомлення та  матеріали,  продукція  засобів  масової інформації, електронних засобів масової інформації, змістом яких є детальне   зображення   анатомічних   чи   фізіологічних   деталей сексуальних   дій   чи   які  містять  інформацію  порнографічного характеру;

     продукція сексуального  характеру  -   будь-які   матеріальні об'єкти, предмети, друкована, аудіо-, відеопродукція, в тому числі реклама,  повідомлення та  матеріали,  продукція  засобів  масової інформації, електронних засобів масової інформації, призначені для задоволення сексуальних потреб людини;

     спеціалізований засіб   масової   інформації   -   періодичне друковане   видання,  радіо-,  теле-,  відеопрограми,  інша  форма розповсюдження масової інформації,  у тому  числі  на  електронних носіях,  матеріали  та  повідомлення якого у цілому і систематично висвітлюють питання сексу або використовують  сексуальну  тематику як провідну;

     спеціально визначене   місце   -   територія  чи  приміщення, відведене для  реклами,  розповсюдження  продукції  чи  проведення видовищних заходів сексуального характеру,  з пристойним зовнішнім оформленням,  максимально віддалене від місць масового відпочинку, освітніх закладів для неповнолітніх,  пам'яток історії й культури, сакральних і ритуальних об'єктів та військових частин;

     суспільна мораль - система етичних норм, правил поведінки, що склалися у суспільстві на основі традиційних духовних і культурних цінностей,  уявлень  про  добро,  честь,   гідність,   громадський обов'язок, совість, справедливість.

     ворожіння (ворожба) — прийоми, обряди, інші способи, які начебто дозволяють вгадувати долю, передрікати майбутнє (долю), чи невідомі факти про особу, групу осіб або якийсь об’єкт (людину, рухоме та нерухоме майно), а також  з допомогою магічних прийомів і обрядів, пропонують корекцію майбутнього (долі) людини, вирішення її проблем.

     хіромантія, хірологія – передрікання майбутнього (долі) або невідомих фактів про людину по формі руки долоні, формі пальців, знаків та ліній на руці;

     нумерологія – визначення долі чи майбутнього особи чи шляхом вивчення чисел та дат.

     послуги із передрікання майбутнього (долі) ‑ це діяльність ворожок,  хіромантів, астрологів, провидців, знахарів, ясновидців, віщунів, провісників, та інших осіб, які шляхом ворожіння, хіромантії, нумерології та магічних обрядів та прийомів, намагаються вгадати майбутнє (долю) чи невідомі факти людини, об’єктів чи інших явищ (погоди, врожаю і т.п.), а також  з допомогою магічних прийомів і обрядів, ніби то корегують майбутнє (долю) людини і її проблеми, знімають порчу.

     Інші поняття і терміни вживаються в цьому Законі в значеннях, визначених чинним законодавством України.

 

Стаття 5.

Основні напрями державного регулювання обігу                інформаційної продукції, що негативно впливає                на суспільну мораль

     Змістом державної  політики у сфері захисту суспільної моралі є створення необхідних  правових,  економічних  та  організаційних умов,  які  сприяють  реалізації  права  на інформаційний простір, вільний  від  матеріалів,   що   становлять   загрозу   фізичному, інтелектуальному, морально-психологічному стану населення.

     Основними напрямами      державного     регулювання     обігу інформаційної продукції, що впливає на суспільну мораль, є:

     формування єдиної комплексної  системи  забезпечення  захисту моральних  засад  і  утвердження  здорового  способу життя у сфері інформаційної діяльності, освіти та культури;

     недопущення пропаганди в електронних та інших засобах масової інформації культу насильства, жорстокості, поширення порнографії, діяльності екстрасенсів, знахарів, ворожок, хіромантів, послуг з передрікання майбутнього (долі).»

впровадження експертної  оцінки  відео-,  аудіо-,  друкованої інформації  та  інформації  на  електронних  носіях,   розроблення механізмів  і  методик  віднесення  її  до такої,  що завдає шкоди суспільній моралі;

     підтримка національної культури,  мистецтва,  кінематографії, книговидання,   поліпшення   системи   пропаганди  кращих  зразків світової літератури, культури та мистецтва;

     заборона демонстрації неліцензійної аудіо-, відеопродукції на всіх національних телерадіокомпаніях;

     встановлення контролю   за  обігом  продукції,  що  становить загрозу суспільній моралі;

     приєднання до  міжнародних  договорів   з   питання   захисту суспільної моралі.

 

У  Кодекс  України  про  адміністративні   правопорушення ( 80731-10,  80732-10  ) (Відомості Верховної Ради УРСР,  1984 р., додаток до N 51, ст. 1122)

Стаття 181. Азартні ігри, ворожіння в громадських місцях

 

  

   Участь  в  організованих  без  дозволу азартних іграх (карти, рулетку,  "наперсток"  та інші) на гроші, речі та інші цінності -

     тягнуть за  собою  попередження  або  накладення  штрафу  від трьох до  семи  неоподатковуваних  мінімумів  доходів  громадян  з конфіскацією грального приладдя, а також грошей,  речей  та  інших цінностей, що є ставкою у грі, або без такої.

     Ті самі дії, вчинені особою, яку протягом року  було  піддано адміністративному  стягненню  за  одне  з  порушень,  передбачених частиною першою цієї статті, -

     тягнуть за собою  накладення  штрафу  від  семи  до  двадцяти п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з  конфіскацією грального приладдя, а також грошей, речей та інших  цінностей,  що є ставкою у грі, або без такої.

     {  Частину  третю  статті  181  виключено  на підставі Закону N 1334-VI ( 1334-17 ) від 15.05.2009 }

 

 

     Ворожіння у громадських місцях -

     тягне за собою попередження або накладення штрафу  від  трьох до п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

Стаття 181 Азартні ігри в громадських місцях, діяльність екстрасенсів, знахарів, ворожок, хіромантів, та надання послуг з передрікання майбутнього (долі)

   Участь  в  організованих  без  дозволу азартних іграх (карти, рулетку,  "наперсток"  та інші) на гроші, речі та інші цінності -

     тягнуть за  собою  попередження  або  накладення  штрафу  від трьох до  семи  неоподатковуваних  мінімумів  доходів  громадян  з конфіскацією грального приладдя, а також грошей,  речей  та  інших цінностей, що є ставкою у грі, або без такої.

     Ті самі дії, вчинені особою, яку протягом року  було  піддано адміністративному  стягненню  за  одне  з  порушень,  передбачених частиною першою цієї статті, -

     тягнуть за собою  накладення  штрафу  від  семи  до  двадцяти п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з  конфіскацією грального приладдя, а також грошей, речей та інших  цінностей,  що є ставкою у грі, або без такої.

     {  Частину  третю  статті  181  виключено  на підставі Закону N 1334-VI ( 1334-17 ) від 15.05.2009 }

 2) частину 3, статті 181, викласти в такій редакції:

Діяльність екстрасенсів, знахарів, ворожок, хіромантів, надання послуг з передрікання майбутнього (долі), поширення інформації, розповсюдження матеріалів, проведення масових заходів за участю екстрасенсів, знахарів, ворожок, хіромантів, та заходів з надання послуг з передрікання майбутнього (долі).
тягне за  собою  накладення  штрафу  від  ста  до  ста п’ятидесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

Повторне порушення частини третьої даної статті

тягне за  собою  накладення  штрафу  від  ста пятидесяти  до  трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 { Стаття 181 із змінами,  внесеними згідно з Указами ПВР N 2444-11від  27.06.86,  N  6976-11  від  14.12.88, Законами N 55/97-ВР від 07.02.97,  N  2342-III  (  2342-14  )  від  05.04.2001,  N 1334-VI ( 1334-17 ) від 15.05.2009 }  

 

3. У Законі України про рекламу ( Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1996, N 39, ст. 181 ) від 01.07.2009

 

Стаття 8. Загальні вимоги до реклами

     1. У рекламі забороняється:

     поширювати інформацію  щодо  товарів,  виробництво,  обіг  чи ввезення на митну територію України яких заборонено законом;

     вміщувати твердження,  які є  дискримінаційними  за  ознаками походження  людини,  її соціального і майнового стану,  расової та національної  належності,  статі,  освіти,  політичних   поглядів, ставлення  до  релігії,  за  мовними ознаками,  родом і характером занять,  місцем проживання,  а також такі, що дискредитують товари інших осіб;

     подавати відомості   або   закликати   до   дій,  які  можуть спричинити порушення законодавства,  завдають  чи  можуть  завдати шкоди здоров'ю або життю людей та/чи довкіллю,  а також спонукають до нехтування засобами безпеки;

     використовувати засоби   і   технології,   які    діють    на підсвідомість споживачів реклами;

     наводити твердження,   дискримінаційні   щодо  осіб,  які  не користуються рекламованим товаром;

     використовувати або  імітувати  зображення  Державного  Герба України,  Державного  Прапора  України,  звучання Державного Гімну України, зображення державних символів інших держав та міжнародних організацій,  а  також  офіційні  назви  органів  державної  влади України, крім випадків, передбачених законом;

     рекламувати товари,  які підлягають обов'язковій сертифікації або  виробництво чи реалізація яких вимагає наявності спеціального дозволу,  ліцензії,  у разі відсутності відповідного  сертифіката, ліцензії;

     вміщувати зображення  фізичної  особи  або використовувати її ім'я без згоди цієї особи;

     імітувати або копіювати текст, зображення, музичні чи звукові ефекти,  що  застосовуються в рекламі інших товарів,  якщо інше не передбачено законами України у сфері інтелектуальної власності;

     рекламувати послуги,  пов'язані  з  концертною,  гастрольною, гастрольно-концертною,  конкурсною,  фестивальною діяльністю,  без інформації про використання чи невикористання фонограм виконавцями музичних  творів.  Ця інформація повинна займати на афішах,  інших рекламних засобах щодо конкретної послуги  не  менше  5  відсотків загальної площі, обсягу всієї реклами;

     розповсюджувати рекламу    (включаючи    анонси    кіно-    і телефільмів),  яка  містить  елементи   жорстокості,   насильства, порнографії,  цинізму,  приниження  людської  честі  та  гідності. Анонси фільмів,  які мають обмеження  щодо  глядацької  аудиторії, розміщуються лише у час, відведений для показу таких фільмів.

 

 

 
 

     2. Рекламодавець    на    вимогу    розповсюджувача   реклами зобов'язаний  надати  документи,  необхідні   для   розповсюдження реклами.

     3. Реклама  про  проведення  конкурсів,  лотерей,  розіграшів призів тощо повинна містити інформацію про умови,  місце та строки їх  проведення.  Інформація  про  будь-які  зміни  умов,  місця та строків проведення конкурсів,  лотерей, розіграшів призів тощо має подаватися у тому ж порядку, в якому вона була розповсюджена.

     4. Реклама видів діяльності,  які відповідно до законодавства потребують  спеціального  дозволу,   ліцензії,   повинна   містити посилання на номер спеціального дозволу,  ліцензії, дату їх видачі та найменування органу, який видав спеціальний дозвіл, ліцензію.

     5. Реклама про  зниження  цін  на  продукцію,  про  розпродаж повинна  містити  відомості  про місце,  дату початку і закінчення зниження цін на продукцію,  розпродаж,  а також про співвідношення розміру зниження до попередньої ціни реалізації товару.

     6. Гучність  звуку реклами,  що транслюється по телебаченню і радіо,  не повинна перевищувати гучність звуку поточної  програми, передачі.

     7. Розміщення  інформації про виробника товару та/або товар у місцях,  де цей товар реалізується чи  надається  споживачеві,  не вважається рекламою.

Стаття 8. Загальні вимоги до реклами

     1. У рекламі забороняється:

     поширювати інформацію  щодо  товарів,  виробництво,  обіг  чи ввезення на митну територію України яких заборонено законом;

     вміщувати твердження,  які є  дискримінаційними  за  ознаками походження  людини,  її соціального і майнового стану,  расової та національної  належності,  статі,  освіти,  політичних   поглядів, ставлення  до  релігії,  за  мовними ознаками,  родом і характером занять,  місцем проживання,  а також такі, що дискредитують товари інших осіб;

     подавати відомості   або   закликати   до   дій,  які  можуть спричинити порушення законодавства,  завдають  чи  можуть  завдати шкоди здоров'ю або життю людей та/чи довкіллю,  а також спонукають до нехтування засобами безпеки;

     використовувати засоби   і   технології,   які    діють    на підсвідомість споживачів реклами;

     наводити твердження,   дискримінаційні   щодо  осіб,  які  не користуються рекламованим товаром;

     використовувати або  імітувати  зображення  Державного  Герба України,  Державного  Прапора  України,  звучання Державного Гімну України, зображення державних символів інших держав та міжнародних організацій,  а  також  офіційні  назви  органів  державної  влади України, крім випадків, передбачених законом;

     рекламувати товари,  які підлягають обов'язковій сертифікації або  виробництво чи реалізація яких вимагає наявності спеціального дозволу,  ліцензії,  у разі відсутності відповідного  сертифіката, ліцензії;

     вміщувати зображення  фізичної  особи  або використовувати її ім'я без згоди цієї особи;

     імітувати або копіювати текст, зображення, музичні чи звукові ефекти,  що  застосовуються в рекламі інших товарів,  якщо інше не передбачено законами України у сфері інтелектуальної власності;

     рекламувати послуги,  пов'язані  з  концертною,  гастрольною, гастрольно-концертною,  конкурсною,  фестивальною діяльністю,  без інформації про використання чи невикористання фонограм виконавцями музичних  творів.  Ця інформація повинна займати на афішах,  інших рекламних засобах щодо конкретної послуги  не  менше  5  відсотків загальної площі, обсягу всієї реклами;

     розповсюджувати рекламу    (включаючи    анонси    кіно-    і телефільмів),  яка  містить  елементи   жорстокості,   насильства, порнографії,  цинізму,  приниження  людської  честі  та  гідності. Анонси фільмів,  які мають обмеження  щодо  глядацької  аудиторії, розміщуються лише у час, відведений для показу таких фільмів;

рекламувати послуги і діяльність екстрасенсів, знахарів, ворожок, хіромантів,  та послуг з передрікання майбутнього (долі), в тому числі рекламувати фільми, телепередачі, масові заходи та  індивідуальні консультації за участю екстрасенсів, знахарів, ворожок, хіромантів, та послуги з передрікання майбутнього (долі).

     2. Рекламодавець    на    вимогу    розповсюджувача   реклами зобов'язаний  надати  документи,  необхідні   для   розповсюдження реклами.

     3. Реклама  про  проведення  конкурсів,  лотерей,  розіграшів призів тощо повинна містити інформацію про умови,  місце та строки їх  проведення.  Інформація  про  будь-які  зміни  умов,  місця та строків проведення конкурсів,  лотерей, розіграшів призів тощо має подаватися у тому ж порядку, в якому вона була розповсюджена.

     4. Реклама видів діяльності,  які відповідно до законодавства потребують  спеціального  дозволу,   ліцензії,   повинна   містити посилання на номер спеціального дозволу,  ліцензії, дату їх видачі та найменування органу, який видав спеціальний дозвіл, ліцензію.

     5. Реклама про  зниження  цін  на  продукцію,  про  розпродаж повинна  містити  відомості  про місце,  дату початку і закінчення зниження цін на продукцію,  розпродаж,  а також про співвідношення розміру зниження до попередньої ціни реалізації товару.

     6. Гучність  звуку реклами,  що транслюється по телебаченню і радіо,  не повинна перевищувати гучність звуку поточної  програми, передачі.

     7. Розміщення  інформації про виробника товару та/або товар у місцях,  де цей товар реалізується чи  надається  споживачеві,  не вважається рекламою.

4. У Законі України про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні  № 2782-12, вiд 09.06.2004

 

Стаття 3. Неприпустимість зловживання свободою діяльності                друкованих засобів масової інформації

     Друковані засоби масової інформації в Україні не можуть  бути використані для:

     поширення відомостей, розголошення яких забороняється статтею 46 Закону України "Про інформацію" ( 2657-12 );

     закликів  до   захоплення    влади,    насильницької    зміни конституційного ладу або територіальної цілісності України;

     пропаганди війни, насильства та жорстокості;

 

 
    
розпалювання расової, національної, релігійної ворожнечі;

     розповсюдження   порнографії,   а   також  з  метою  вчинення терористичних  актів  та  інших кримінально караних діянь. ( Абзац шостий  частини  першої  статті  3 із змінами, внесеними згідно із Законом N 1268-IV ( 1268-15 ) від 18.11.2003 )

     Забороняється  використання  друкованих    засобів    масової інформації для:

     втручання в особисте життя громадян, посягання на їх честь  і гідність;

     розголошення будь-якої  інформації,  яка  може  призвести  до вказання на особу неповнолітнього правопорушника без його згоди  і згоди його представника.

Стаття 3. Неприпустимість зловживання свободою діяльності                друкованих засобів масової інформації

     Друковані засоби масової інформації в Україні не можуть  бути використані для:

     поширення відомостей, розголошення яких забороняється статтею 46 Закону України "Про інформацію" ( 2657-12 );

     закликів  до   захоплення    влади,    насильницької    зміни конституційного ладу або територіальної цілісності України;

     пропаганди війни, насильства та жорстокості;

     пропаганди діяльності екстрасенсів, знахарів, ворожок, хіромантів, послуг з передрікання майбутнього (долі);

     розпалювання расової, національної, релігійної ворожнечі;

     розповсюдження   порнографії,   а   також  з  метою  вчинення терористичних  актів  та  інших кримінально караних діянь. ( Абзац шостий  частини  першої  статті  3 із змінами, внесеними згідно із Законом N 1268-IV ( 1268-15 ) від 18.11.2003 )

     Забороняється  використання  друкованих    засобів    масової інформації для:

     втручання в особисте життя громадян, посягання на їх честь  і гідність;

     розголошення будь-якої  інформації,  яка  може  призвести  до вказання на особу неповнолітнього правопорушника без його згоди  і згоди його представника.

5. У Законі України «Про телебачення і радіомовлення»  № 3759-12, вiд 15.09.2009

 

Стаття 6. Неприпустимість зловживання свободою діяльності                телерадіоорганізацій

     1. Телерадіоорганізації в  інформаційних  блоках  зобов'язані подавати  інформацію  про  офіційно оприлюднену у будь-який спосіб позицію всіх представлених в органах влади політичних сил.

     2. Не допускається використання телерадіоорганізацій для:

     поширення відомостей,  що становлять державну  таємницю,  або іншої інформації, яка охороняється законом;

     закликів до насильницької зміни конституційного ладу України;

     закликів до   розв'язування  війни,  агресивних  дій  або  їх пропаганди;

     необґрунтованого показу насильства;

     пропаганди винятковості,  зверхності або неповноцінності осіб за  ознаками  їх релігійних переконань,  ідеології,  належності до тієї чи іншої нації  або  раси,  фізичного  або  майнового  стану, соціального походження;

     трансляції програм  або  їх відеосюжетів,  які можуть завдати шкоди  фізичному,  психічному  чи  моральному  розвитку  дітей  та підлітків, якщо вони мають змогу їх дивитися;

 

 

 

 

 

 

  

      розповсюдження і   реклами   порнографічних   матеріалів   та предметів;

     пропаганди наркотичних  засобів,   психотропних   речовин   з будь-якою метою їх застосування;

     поширення інформації,  яка  порушує законні права та інтереси фізичних і юридичних осіб, посягає на честь і гідність особи;

     здійснення інших  вчинків,  за  якими  наступає   кримінальна відповідальність.

     3. Забороняється  використання  у  програмах  та передачах на телебаченні  і  радіо  прихованих  вставок,   які   впливають   на підсвідомість  людини  та/або  чинять  шкідливий  вплив на стан їх здоров'я.

     4. Дані про кожну індивідуальну програму  чи  передачу  мають містити ім'я автора чи авторів, назву і адресу виробника програми.

     5. Відповідальність за зміст програм та передач несе керівник телерадіоорганізації або автор (автори) програми та/чи передачі.

     6. У   випадках,   передбачених    законодавством    України, відповідальність за зміст окремих передач можуть нести інші особи.

Стаття 6. Неприпустимість зловживання свободою діяльності                телерадіоорганізацій

     1. Телерадіоорганізації в  інформаційних  блоках  зобов'язані подавати  інформацію  про  офіційно оприлюднену у будь-який спосіб позицію всіх представлених в органах влади політичних сил.

     2. Не допускається використання телерадіоорганізацій для:

     поширення відомостей,  що становлять державну  таємницю,  або іншої інформації, яка охороняється законом;

     закликів до насильницької зміни конституційного ладу України;

     закликів до   розв'язування  війни,  агресивних  дій  або  їх пропаганди;

     необґрунтованого показу насильства;

     пропаганди винятковості,  зверхності або неповноцінності осіб за  ознаками  їх релігійних переконань,  ідеології,  належності до тієї чи іншої нації  або  раси,  фізичного  або  майнового  стану, соціального походження;

     трансляції програм  або  їх відеосюжетів,  які можуть завдати шкоди  фізичному,  психічному  чи  моральному  розвитку  дітей  та підлітків, якщо вони мають змогу їх дивитися;

трансляції передач та програм  або  їх відеосюжетів,  за участю екстрасенсів, знахарів, ворожок, хіромантів, та таких в яких демонструються послуги з передрікання майбутнього (долі), крім документальних фільмів, які розповідають про негативний вплив екстрасенсів, знахарів, ворожок, хіромантів, та послуг з передрікання майбутнього (долі);

  трансляції художніх та документальних передач та програм  або  їх відеосюжетів у яких екстрасенси, ворожки, хіроманти, демонструють свою діяльність, а також професійні здібності, методики, обряди, та послуги з передрікання майбутнього (долі), надають консультації, поради;

     розповсюдження і   реклами   порнографічних   матеріалів   та предметів;

     пропаганди наркотичних  засобів,   психотропних   речовин   з будь-якою метою їх застосування;

     поширення інформації,  яка  порушує законні права та інтереси фізичних і юридичних осіб, посягає на честь і гідність особи;

     здійснення інших  вчинків,  за  якими  наступає   кримінальна відповідальність.

     3. Забороняється  використання  у  програмах  та передачах на телебаченні  і  радіо  прихованих  вставок,   які   впливають   на підсвідомість  людини  та/або  чинять  шкідливий  вплив на стан їх здоров'я.

     4. Дані про кожну індивідуальну програму  чи  передачу  мають містити ім'я автора чи авторів, назву і адресу виробника програми.

     5. Відповідальність за зміст програм та передач несе керівник телерадіоорганізації або автор (автори) програми та/чи передачі.

     6. У   випадках,   передбачених    законодавством    України, відповідальність за зміст окремих передач можуть нести інші особи.

 



 

Авторами законопроекта являются народные депутаты Украины Павел УНГУРЯН (БЮТ), Валерий ДУБИЛЬ (БЮТ), Юрий БУТ (НУ-НС), Григорий СМИТЮХ (Партия регионов), Светлана ШМЕЛЕВА (КПУ), Николай РУДЧЕНКО (Блок Литвина), Евгений ЦАРЬКОВ (КПУ).

Народні депутати України

 Унгурян П. №468__БЮТ

Дубіль В. №474___БЮТ

Бут Ю. №392____НУ-НС

Смітюх Г. №114 __Партия регионов

Шмельова С. №423__КПУ

Рудченко М. №437___Блок Литвина

Царьков Є. №478 ___КПУ

 

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до проекту Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів» (щодо заборони діяльності екстрасенсів, знахарів, ворожок, хіромантів, та послуг з передрікання майбутнього (долі)

1. Обґрунтування необхідності прийняття Закону України
Україна держава є однією із найстаріших християнських держав Європи та має багату духовну спадщину. Протягом всієї історії український народ завжди свято шанував та оберігав свої духовні та християнські цінності, це стало запорукою формування здорової родини та морального суспільства.
Тривалий час на адресу Кабінету Міністрів України та народних депутатів, надходять численні звернення від громадян, християнських конфесій, релігійних та громадських організацій, стосовно небезпеки для психічного здоров’я, а також духовності та моральності українського суспільства, особливо молодого покоління, неконтрольованої та нерегульованої ніякими правилами діяльності екстрасенсів, знахарів, ворожок, хіромантів, та широке розповсюдження надання послуг з передрікання майбутнього (долі). Нині ми бачимо,  як ЗМІ та телебачення заполонили різноманітні комерційні програми, та відео сюжети, де пропонуються платні послуги, сумнівного змісту, стосовно передрікання майбутнього (долі), а також різноманітні телевікторини та конкурси, які надають послуги зокрема через платні телефонні номери та смс, але мають на меті власне збагачення та заволодіння коштами глядачів через сумнівні схеми.
Загостренню ситуації, стосовно діяльності так званих астрологів, ворожок і хіромантів викликала свого часу легалізацією та включенням до «Державного класифікатору професій ДК 003-95» так званих «професій»: 5151 – Астролог; 5152 – Ворожка; 5152 – Хіромант.
Розуміючи той факт, що Державний класифікатор України професій ДК 003-95 зазнає змін через приведення його у відповідність із міжнародними класифікаторами, слід зазначити, що діяльність екстрасенсів, знахарів, ворожок, хіромантів, та надання послуг з передрікання майбутнього (долі) не регульована та становить загрозу для психічного, морального та духовного здоров’я нації, підриває духовні підвалини українського суспільства.
Діяльність екстрасенсів, знахарів, ворожок, хіромантів, та надання послуг з передрікання майбутнього (долі) не врегульовано повною мірою у чинному законодавстві, у зв’язку з цим дана діяльність здійснюється безконтрольно та на власний розсуд надавачів даних послуг, що призводить до масових зловживань у цій сфері, нанесення тяжких психічних травм, обману громадян та шахрайського виманювання грошей у населення. Ще більш складна ситуація із так званими неконтрольованими сеансами екстрасенсів, знахарів, ворожок, хіромантів, та надання послуг з передрікання майбутнього (долі) в телеефірі, які заполонили телебачення, про які уже довгий час сповіщає преса, та правоохоронні органи, наголошуючи на обмані населення, який відбувається.
 
2. Мета та завдання прийняття Закону України
Законопроект спрямований на заборону діяльності екстрасенсів, знахарів, ворожок, хіромантів, та послуг з передрікання майбутнього (долі), для захисту   духовного, психічного, морального та фізичного здоров’я населення.
 
3. Загальна характеристика і основні положення акту
Проектом закону пропонується встановити заборону діяльності екстрасенсів, знахарів, ворожок, хіромантів, та послуг з передрікання майбутнього (долі), зокрема, пропонується заборона на телебаченні та в друкованих засобах масової інформації реклами діяльності та послуг екстрасенсів, знахарів, ворожок, хіромантів, та послуг з передрікання майбутнього (долі), для захисту   духовного, психічного, морального та фізичного здоров’я населення.
 
4. Стан нормативно-правової бази
Дана сфера правових відносин регулюється наступними законами:  
Закон України “Про захист суспільної моралі” (N 1296-IV від 20 листопада 2003 року); Закон України «Про рекламу» ( Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1996, N 39, ст. 181 ) від 04.06.2009; Кодекс України про адміністративні правопорушення ( 80731-10, 80732-10 ) (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до N 51, ст. 1122); Закон України «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні» ( Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1993, N 1, ст. 1 ) від 09.06.2004; Закон України Про телебачення і радіомовлення (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1994, N 10, ст. 43 ) від 15.09.2009.

5. Фінансово-економічне обґрунтування
Реалізація положень запропонованого закону не вимагає додаткових витрат із державного бюджету.
 
6. Прогноз соціально-економічних та інших наслідків прийняття акту
Реалізація положень законопроекту призведе до зміцнення психічного, морального та духовного здоров’я суспільства, та очистить теле, радіо мережу від передач та інформації які становлять загрозу для психічного, морального та духовного здоров’я суспільства.
 
Народні депутати України

-----------------------------

1 мая 2010 Галактический колледж получил письмо

Меня зовут Александр, я представляю эзотерический магазин из Одессы и его директора Юрия Павловича.
Мы собираем людей желающих опротестовать данный законопроект и не допустить его принятие. Мы хотим организовать пресс-конференцию и сбор подписей, т.к. данный законопроект нарушает права свободы слова и ограничивают доступ людей к информации. Это если брать незначительные изменения которые последуют за этим законопроектом. О значительных и говорить как-то не хочется.

В общем - наш e-mail :zavala@yandex.ru
тел:(одесса)760-19-38

Если мы ничего не сделаем- то сделают нас... Обязательно свяжитесь с нами и если возможно - подключите свои связи и контакты.

Благодарим за внимание.
С уважением -администрация маг.медиум - директор: Ю.П.Завала, администратор: Александр

КОНЦЕПЦИЯ
СЕКТОВЕДЫ
МАХИНАЦИИ
ФАЛУНЬГУН
ПСИХОТЕХНОЛОГИИ
ПРАВА ЧЕЛОВЕКА
ТИБЕТ
ФОРУМ